Trots op korfbal

In het kader van Korfbal succesvol maken binnen onze regio zijn korfbalverenigingen KV It Fean, KC Boelenslaan, KV DTS & KV Harkema afgelopen week bijeengekomen.

Tijdens deze bijeenkomst hebben 8 bestuursleden van de verschillende verenigingen ervaringen uitgewisseld en kennis opgedaan over de stand van zaken.

Deze blik in de keuken liet tevens enkele mooie voorbeelden zien van mogelijkheden voor de ontwikkeling van korfbal in de regio. Het uitgangspunt “succesvol korfbal in de regio” ziet het bestuur als een kans voor de waarborging van korfbalkwaliteit en samen zorg kunnen dragen voor een optimale verenigingscultuur.

De bijeenkomst heeft openheid, inzichten en inspiratie gegeven. Over enkele weken zal er dan ook een vervolg worden gegeven aan deze 1e bijeenkomst.

“Het bestuur”