DOS ’46 C1 – Invicta / Harkema C1

Zaterdag 19 september om 11.30 uur moesten wij spelen tegen DOS ’46 C1 in Nijeveen.

De opstelling was als volgt: Jelmer. Pieter Christiaan, Danique en Shana startten in de verdediging. Thomas Visser, Thomas de Vries, Amber en Margriet startten in de aanval. We kwamen snel voor met 1-0 maar daarna werd er een tijd niet gescoord door zowel ons als DOS ’46. We kwamen na een tijdje spelen toch op 3-0 maar daarna kwam DOS ’46 sterk terug en nam zelfs even een voorsprong van 4-3. Net voor rust maakten wij nog de 4-4. Na een waarschijnlijk stevige peptalk in de rust begonnen we sterk aan de 2e helft en kwamen snel op 5-4 en daarna vielen de doelpunten makkelijker dan in de 1e helft. Wij maakten nog 12 doelpunten en DOS ’46 nog 3 doelpunten waardoor de eindstand op het scorebord kwam van 7-16 en we weer 2 punten binnen haalden.

Volgende week spelen wij tegen KVZ C1 uit Zutphen, de wedstrijd begint om 17.00 uur in Kollum en publiek is van harte welkom.

Elisa Zijlstra.