Havic B1- Hoogkerk B1

Zaterdag 13 mei stond er een belangrijke wedstrijd op het programma voor Havic. Na de nipte overwinning van vorige week tegen Hoogkerk B1 wisten we dat het geen makkelijke wedstrijd zou worden en dat we weer flink aan de bak moesten.
Voorafgaand aan de wedstrijd hadden we eerst nog een fikse regen- en onweersbui om het moment dat de wedstrijd moest beginnen brak het zonnetje door. Om 12.30u floot de scheidsrechter voor het begin van de wedstrijd.

De vakken waarmee we de wedstrijd begonnen waren:
aanval: Danique, Margriet, PC en Jelmer,
verdediging: Elisa, Amber, Thomas V en Rien.

We begonnen sterk aan de wedstrijd en maakten de openingstreffer binnen een kwartier stonden de Havic’s met 5-1 voor. Door het goede verdedigen van de Havic’s kwam Hoogkerk niet in de wedstrijd, en aanvallend bleven we sterk waardoor er goeie en mooie goals werden gemaakt. Naar een half uur spelen floot de scheidsrechter af het was pauze de stand waarmee Havic en Hoogkerk de pauze in gingen was 10-3 in het voordeel van de Havic’s. de scheidsrechter wou de wedstrijd weer laten beginnen maar Hoogkerk kwam niet geheel uit de kleedkamer het bleek dat een heer van Hoogkerk ziek in de kleedkamer was de heer kon niet meer door. Maar omdat Hoogkerk maar 4 heren heeft, hebben de coaches van Hoogkerk besloten om de wedstrijd te stoppen en heeft Havic de wedstrijd gewonnen waardoor Havic kampioen is geworden.

Volgende week zaterdag 20 mei spelen wij onze laatste wedstrijd van deze competitie tegen ASVD de wedstrijd begint om 11.00u te Harkema. Komt allen

Dinsdag 6 juni om 19.00u spelen wij in Assen de beker finale tegen Hoogkerk B1