Havic B1 – Ritola B1

Zaterdag moest Havic B1 het opnemen tegen Ritola B1. Hier hadden we al eerder tegen gespeeld en toen werd er met een groot verschil gewonnen.
Havic begon de wedstrijd met een achterstand van 1-0 maar die werd al snel opgehaald. Daarna werd er veel geschoten waardoor er ook veel werd gescoord. Doordat alle heren groter waren dan de tegenstanders had Havic veel rebounds, hierdoor kon heel vaak worden geschoten. Verdedigend deed Havic het de eerste helft goed want het bleef bij 1 goal voor Ritola en minstens 11 voor Havic. Toen was het rust. Kort na de rust werd er gewisseld en kwamen Elisa en Jelmer het veld in. In de tweede helft werden er nog al wat kansen gemist maar toch bleef Havic door scoren. Ook Ritola scoorde nog een paar doelpuntjes maar de Havicjes waren verdedigend goed. De eindstand was uiteindelijk 5-20 in het voordeel van Havic!
Zaterdag 21 januari spelen we om 14:00 uur thuis tegen Hoogkerk B1. Het wordt zeker een spannende wedstrijd dus kom vooral kijken!
Thomas Visser