Havic C1-ASVD C1

Op zaterdag 12 september kwam ASVD op bezoek in Kollum.

De toppers van Havic C1 begonnen goed aan de wedstrijd, want al snel was het 1-0. Daarna was het ASVD dat 2 keer scoorde. Een 1-2 achterstand. Het ging het weer lopen bij de Havicjes. De Havicjes maakten 6 goals op rij!! Toch was het ASVD dat ook weer 1 keer scoorde(7-3). De Havicjes lieten weer zien dat ze niet voor niets hoofdklasse speelden en maakten weer 6 goals op rij(13-3)!!Daarna was het de beurt aan ASVD die 2 keer scoorden. Van een verschil van 10 naar een verschil van 8 (13-5). Na wissels van beide ploegen scoorden de Havicjes nog 3 goals wat de eindstand bracht op 16-5. Weer een overwinning voor de Havicjes die nu met 6 punten bovenaanstaan in de hoofdklasse A. Volgende week gaan de havicjes op bezoek bij DOS’46. De volgende thuiswedstrijd is op 26 september tegen KVZ C1 om 17.00 publiek is van harte welkom!!

Pieter C