Havic-Ritola

Op 1 april moesten de Havics tegen Ritola B1 uit Zuidlaren. We moesten best vroeg spelen in De Harkema, en dat zijn we niet echt gewend. Gelukkig was het redelijk mooi weer, niet al te koud met weinig wind. Het begin signaal van de scheids was te horen om 10:00 uur. De wedstrijd was van start gegaan. De aanvallen liepen best goed en verdedigend hielden we het ook dicht. We gingen de rust in met een paar tegen doelpunten en stuk of 15 gemaakte doelpunten!
Na de rust gingen we lekker zo door. En de wedstrijd werd alleen maar mooier, toen een paar Havics hun tegenstander blokten waarvan het publiek nog meer genieten kon! De eindstand was uit eindelijk 25-6 in het voordeel van Havic.

Geschreven door Maarten Piersma