KVZ C1 – HAVIC C1

Zaterdag 5 maart stond de wedstrijd KVZ C1 HAVIC C1 op het programma. Na een mooie kampioenswedstrijd tegen DVO zijn we kampioen geworden in de hoofdklasse A. Doordat
we kampioen zijn geworden mogen we 19 maart naar het Nederlands kampioenschap Cjeugd. Er zijn nog plaatsen over in 1 van de 2 bussen. Nog zin om mee te gaan, neem
contact op met Auke Zijlstra.
Na een niet al te lange busrit kwamen we aan in Zutphen. Redelijk ontspannen begonnen we aan de wedstrijd. Na het fluitsignaal kregen we een vrije bal tegen. Daarna was het onze beurt en liepen we uit tot 18 en bij rust stond het 2-14.
Na de rust probeerden we het goede werk voort te zetten. Dat lukte ook wel aardig. De wissels kwamen erin bij 4-23. De einduitslag was 5-25.
Aankomende zaterdag is de laatste thuiswedstrijd tegen Wageningen C1. Bij gelijkspel of winst van Wageningen gaan hun ook naar het NK. Verliest Wageningen dan hebben DVO en KVZ, die tegen elkaar spelen, nog een kans op een ticket naar het NK. Natuurlijk zullen we het Wageningen moeilijk maken want wij willen graag ongeslagen kampioen worden.
Amber van Doorn