Wedstrijdverslag LDODK C1 – HAVIC C1 zaterdag 4 april 2015

We moesten om 11.00 uur spelen in Gorredijk tegen LDODK C1. De vorige wedstrijden tegen LDODK C1 waren allemaal zeer spannend dus beloofde deze keer ook weer een leuke wedstrijd voor ons en de toeschouwers.

Marten opende de score en maakte de 0-1 waarna Jelmer de 0-2 scoorde van afstand. Hierna deed LDODK wat terug en maakte 1-2 maar Rien schoot van afstand de 1-3. Jelmer maakte weer van afstand de 1-4.
LDODK kwam terug op 2-4 maar Rien scoorde zijn tweede treffer en maakte 2-5. Daarna maakte LDODK de 3-5 en Maarten maakte ook zijn tweede doelpunt en het was 3-6. Nog voor de rust kwam LDODK terug op 4-6 en toen was het rust.
Na rust maakte Amber er 4-7 van maar LDODK antwoordde meteen met een treffer en maakte 5-7. Jelmer was van afstand zeer tref zeker en maakte zijn derde doelpunt en we kwamen op 5-8. Daarna maakte ik met een afstandschot de 5-9.
LDODK kwam nog terug naar 6-9 maar de wedstrijd was gespeeld en de scheids floot voor het einde.

Groetjes,

Elisa Zijlstra