Jeugdbingo Mei 2022

Bingo voor de jeugdspelers 6 mei 2022

Vrijdagmiddag en avond 6 mei 2022 vond de Bingo voor de jeugdspelers plaats bij de Korfbal Vereniging Harkema in de Preatkoer.

We waren als club blij verrast met gesponsorde prijzen van de Poiesz, Bakkerij Bôle
ensa, Intertoys, DA Drogist. Bijzonder &Genieten, Shoeby, de Sake Store en de Bruna.

Het beloofde een spannende en gezellige middag en avond te worden. Dankzij de sponsors konden we de kinderen blij maken met prachtige prijzen!

De jeugd is allemaal op tijd aanwezig en kan haast niet wachten. Ze worden vermaakt met rijtjesbingo, staande Bingo, superbingo, extra grote kaarten en natuurlijk de traditionele volle kaart Bingo. De gezichten zijn gespannen en er wordt goed opgelet. De bingo’s vliegen ons om de oren en in de pauze is het gezellig samen chips eten. Wanneer aan het einde de prijzen op zijn, gaat niemand met lege handen naar huis.

We hopen dat de jeugd een gezellige middag of avond heeft gehad.

De prijzen gingen naar:

Middag:
Pier, Nienke, Esmee, Roos en Levi – prijsjes van de club zelf
Benthe, Elsa en Stijn – prijs van de Intertoys
Jens en Stijn – prijs van Bakkerij Bôle ensa
Mirthe en Tessa – prijs van de Poiezs
Mirthe en Maaike – prijs van de Bruna

Noemenswaardig: sommige kinderen vallen vaker in de prijzen en geven hun prijs aan iemand die nog geen prijs heeft. Hoe lief!!

Avond:

Ismey, Dione, Michelle, Anisha en Rinske – prijsjes van de club zelf
Amanda, Irma en Rinske – DA Drogist pakket
Sanne en Rinske – tas van de Shoeby
Rinske en Cynthia – prijs van de Poiezs
Marrit – Bakkerij Bôle ensa
Marrit, Sanne, Jildou en Rinske – prijs van de Hema
Ismey – pakket van Bijzonder & Genieten
Tamara, Esmee – prijs van de Sake Store
Gerild – boek van de Bruna

Ook hier werden er uiteindelijk prijzen onderling gedeeld. Superlief!