Pietentraining

Succesvolle Pietentraining

Op maandag 28 november waren een paar Pieten van Sinterklaas naar de sporthal gekomen om voor de Kangoeroe Klup en de jongste kinderen van de KV een speciale pietentraining te geven.

De bedoeling was dat de kinderen een oefenparcours moesten afleggen met oefenpakjes. Helaas had Sinterklaas ook de Klierpiet meegestuurd en deze had alle pakjes verstopt! Hierdoor moest iedereen eerst alle pakjes gaan zoeken.

Gelukkig waren alle oefenpakjes snel gevonden en kon iedereen beginnen met de training. De Pieten hielpen de kinderen hierbij door het parcours. Zij waren zo trots dat iedereen dit zo goed deed, dat de Pieten vonden dat alle kinderen een Pietendiploma hadden verdiend.