Info vanuit de KNKV voor trainers en leiders

Naast dat er bij alle wedstrijden geen publiek aanwezig mag zijn heeft de Rijksoverheid afgelopen vrijdagavond bekend gemaakt dat er in ieder geval tot 19 december 2021 niet na 17.00 uur gesport mag worden. Daaropvolgend heeft het KNKV gekeken hoe het z’n leden zoveel mogelijk mogelijkheden kan bieden om te kunnen blijven sporten.

BreedtekorfbalWe gaan er vanuit dat verenigingen het wedstrijdprogramma volgen zoals dit gepland is. Indien er niet gespeeld gaat worden, is het van belang je tegenstander tijdig te informeren. Contactgegevens kun je eventueel opvragen bij Trudie van Doorn.Wil je wedstrijden in de aankomende periode op de dag zelf van tijd wijzigen, kan dit doorgegeven worden aan Trudie van Doorn.Wil je een niet gespeelde wedstrijd inhalen op een midweeks moment, ga dan in overleg met je tegenstander, stem dit gezamenlijk af en informeer beide het wedstrijdsecretariaat (voor ons gaat dit via Trudie van Doorn)Er hoeft niets gedaan te worden met de wedstrijden die om 17.00 uur nog bezig zijn, of na 17.00 uur beginnen.