Met HAVIC B1 naar NK Zaal 2016-2017

Op 18 maart is de NK ZAAL 2016-2017 in Dordrecht bij DeetosSnel, waar ons combiteam HAVIC B1 aan mee zal gaan doen.

We willen graag weten of er genoeg belangstelling is om weer met twee bussen onze HAVIC’s aan te moedigen. Er zal dan weer één vanuit Kollum en één vanuit Harkema vertrekken. Kollum vertrek om 6.30 uur en Harkema om 7.00 uur. De bus van Kollum rijdt wel weer over Harkema. De tijden zijn nog niet definitief maar zodra we het weten zal dit worden vermeld op onze websites en we mailen dan iedereen die zich al heeft aangemeld.

De prijs per persoon is ongeveer€ 20,00. Daarnaast moet je rekening houden met eventuele entree kosten in Dordrecht.
We zullen dan weer vertrekken rond 16.30 uur uit Dordrecht om richting huis te gaan.

We willen iedereen die mee wil vragen om je zo spoedig mogelijk op te geven zodat we een goed beeld hebben of er twee of één bus vol te krijgen is. Aanmelden kan tot 28 februari 2017.
Voor verdere informatie kan contact opgenomen met Auke Zijlstra via auke.zijlstra15@gmail.com of 06-46776613.
Via deze link kun je alvast aangeven met hoeveel personen je naar Dordrecht mee wilt gaan. Dat maakt het voor ons gemakkelijker om tijdig de zaken te regelen.