Nieuwe trainer voor KV Harkema 1

Tjeerd van der Tuin wordt komend seizoen de nieuwe trainer voor de selectie van KV Harkema.

Tjeerd van der Tuin komt uit Gorredijk en was de afgelopen 5 jaar hoofdtrainer bij SIM. Van der Tuin heeft al diverse rollen in zijn korfbalverleden vervuld.

Zo speelde van der Tuin onder andere 10 jaar in WWMD 1, was scheidsrechter op reserve hoofdklasse niveau en was 8 jaar jeugdtrainer bij ODK (voorloper van LDODK). Na 18 jaar hoofdtrainer te zijn geweest bij diverse teams start van der Tuin na de zomervakantie bij KV Harkema. Tjeerd van der Tuin heeft aangegeven de B aspiranten mee te laten trainen met de selectie.

Voordat de 1e trainingen zullen plaatsvinden zal Tjeerd van der Tuin nog kennismaken met iedereen en de plannen voor het komend seizoen bespreken.

Het Bestuur
De Technische Commissie