Opgave NK Finale HAVIC Bennekom

Op 11 juni speelt ons HAVIC team om 12.00 uur haar NK Finale in Bennekom.
Indien genoeg belangstelling gaan we weer met twee bussen, één vanuit Kollum en één vanuit Harkema. Kollum vertrek om 8.00 uur en Harkema om 8.30 uur. De bus van Kollum rijdt wel weer over Harkema. Indien de spelers met aparte busjes gaan kan het zijn dat de vertrektijden een uurtje later wordt.

De prijs per persoon is € 15,00. Daarnaast moet je rekening houden met entree kosten in Bennekom. Je kunt vandaag nog via de website van DVO (www.nlveldkorfbal.nl) kaarten in de voorverkoop aanschaffen(de voorverkoop loopt t/m vandaag). De entreekosten zijn: € 5,00(onder de 16 jaar) en € 7,50 (16 jaar en ouder).

LET OP. Kijk nog wel even op de website van www.nlveldkorfbal.nl naar de huisregels. Hierin staat bijvoorbeeld dat je geen eten en drinken mee mag nemen op de locatie.

We vertrekken weer om 15.00 uur uit Bennekom om richting huis te gaan en blijven dus niet de hele dag.

JE KUNT JE HIER OPGEVEN VOOR DE BUSSEN NAAR BENNEKOM