Zwerfafval

Zwerfafval actie 28 november – 5 december

Net zoals vorig jaar heeft Plaatselijk belang een actie opgezet tegen zwerfafval. Er zijn verschillende verenigingen in Harkema benaderd om mee te helpen met het opruimen van het zwerfafval. Door de inzet van deze verenigingen wordt er voor gezorgd dat het dorp er schoon bij ligt. Tevens ontvangen de deelnemende verenigingen hiervoor een vergoeding.

Dit jaar zijn wij door Plaatselijk Belang ook ingeloot om hier aan mee te werken. De actie vindt plaats in de week van 28 november. We gaan hiervoor een overzicht maken om met de verschillende jeugdteams en begeleiders het zwerfafval op te ruimen. We zoeken hiervoor nog begeleiders die met de jeugdteams mee willen.

De exacte datum voor deze actie wordt bekend gemaakt zodra het nieuwe zaalschema bekend is.