DVO C1 – HAVIC C1

Terwijl wij nog steeds aan het genieten zijn van onze landstitel moesten we weer vol aan de bak op het veld. Zaterdagochtend 2 april waren we om 7.00 uur alweer onderweg naar Bennekom.

Daar stond de wedstrijd tegen DVO C1 op het programma. Een belangrijke wedstrijd want, bij winst stonden we weer 5 punten los van de nummer 2 Wageningen. Wegens omstandigheden moesten de vakken wat veranderd worden. Dit verliep in het begin wat moeizaam maar gelukkig werden er al snel mooie aanvallen neergezet en kwamen de doelpunten vanzelf. De ruststand was 4-9. Er werden ook nog wel redelijk veel kansen gemist maar de verdediging hield het weer goed dicht waardoor de eindstand 12-19 was. Volgende week zaterdag 9 april spelen we tegen Wageningen C1 om 17.00 uur in Kollum. Bij winst staan we 7 punten los en is de kans groot dat we op het veld ook weer kampioen worden.

Gr. Danique van der Meulen.