Wedstrijdverslag

Harkema E1 – de Wâlden E4 28 mei 2022

Zaterdag 28 mei speelde Harkema E1 thuis tegen de Wâlden E4 uit Oenkerk.

Er waren heel wat spelers met vakantie, maar gelukkig kregen we versterking van Levi uit de E2, zodat we 1 op wissel konden hebben.

Wat was het koud!

De wedstrijd begon meteen al fanatiek en spannend.

Want in de eerste 10 minuten werden er al gauw 2 doelpunten door de Wâlden gescoord. Lisa maakte nog net voor de 10 minuten de 2-1.

Daarna werd het al gauw, 3-1, 4-1 door een strafworp en later nog 5-1.

Na de rust werd er weer flink fanatiek gespeeld. En maakte Levi de 5-2.

Zo kreeg de Wâlden er in deze 10 minuten nog 2 doelpunten bij en speelden we de laatste 10 minuten vanaf de stand 7-2.

De 7-3 scoorde Lisa met een mooie onderhandse worp.

Helaas bleef het voor Harkema bij de 3 punten en scoorde de Wâlden nog twee doelpunten, waarvan één een strafworp.

Wat een wedstrijd! En wat heeft de jeugd hun best gedaan. Sommigen bleven de gehele wedstrijd in het veld! Toppers!

Er werd door Harkema goed verdedigd, maar helaas werden een paar doelpunten niet afgefloten.

En eindigde de wedstrijd met 9-3