Wedstrijdverslag

Harkema E1 -TFS E1 4 juni 2022

Harkema startte gelijk fel in de aanval wat al snel werd beloond met een mooie doelpunt van Bente. We kregen genoeg kansen en verdedigend hielden we het mooi dicht. Esmee en Lisa-Marie maakten allebei nog een mooie doelpunt. Met een 3-0 voorsprong gingen we de rust in.

De meiden waren allemaal zo blij, en vol goede moed starten we de 2de helft. Gelijk weer scherp in de verdediging. Hier en daar kreeg TFS wel een kans maar die gingen er niet in. Bente zorgde voor de 4-0, en Nynke kreeg nog een mooi kansje onder de korf wat zorgde voor een 5-0 voorsprong. Daarna waren we in de verdediging iets minder scherp. TFS kreeg iets meer de kans om te schieten. Dit zorgde ervoor dat ze nog 2 doelpunten konden maken.

Het was een hele mooie wedstrijd waar de meiden van Harkema goed scherp waren

Uitslag: 5-2