HAVIC C1 ook op het veld overtuigend de sterkste.

Door het winnen van het Nederlandse kampioenschap ZAAL, mag HAVIC C1 hun een jaar lang Nederlands Kampioen Hoofdklasse C-aspiranten noemen. Op het VELD heeft dit team hun nu ook al geplaatst bij de top vier van Nederland!

Wat een top seizoen 2015/2016 voor de HAVIC C1. Na kampioen in de hoofdklasse A zaal, wat op zich natuurlijk al een heel bijzondere knappe prestatie is, is het combi team Harkema/Invicta op het veld ook niet te verslaan. Door een geweldige start in het najaar 2015 veld, zijn de HAVIC’s nog steeds ongeslagen en hebben ze de tegenstanders ver achter hun gelaten.
Zaterdag 16 april j.l. zijn de HAVIC’s, door verlies van Wageningen C1 op DVO C1, onverwachts al vroeg in het vervolg van de veldcompetitie kampioen geworden in de hoofdklasse A. Hierdoor is

Harkema/Invicta de eerste poule finalist die hun hebben geplaatst voor de kruisfinales op 4 juni a.s. (Locatie is nog niet bekend) De winnaars van deze kruisfinales plaatsen zich voor de finale op 11 juni a.s. om de Nederlandse titel C-aspiranten hoofdklasse veld , die plaats gaat vinden in Bennekom.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

v.l.n.r. voorste rij: Anton van Doorn, Teske Kroes, Elisa Zijlstra, Amber van Doorn, Danique v/d Meulen, Shana v/d Meer, Margriet Kootstra, Nynke Batema.
Achterste rij: Klaas Visser, Jelmer Holwerda, Pieter v/d Woude, Thomas Visser, Rien v/d Laan, Maarten Piersma, Thomas de Vries, Peter Holwerda, Meriam v/d Meulen.