Invicta / Harkema C1 – AVO C1

Op zaterdag 17 januari speelden we thuis tegen AVO. Deze wedstrijd was speciaal, omdat omrop Fryslan kwam filmen. Voor de wedstrijd werden er al opnamen gemaakt. Ze hebben Anton geïnterviewd. Opnames gemaakt van het inschieten. Ze waren in de kleedkamer bij de bespreking. De wedstrijd is ook opgenomen. We hebben de wedstrijd gewonnen met 7-4.

Vooral de eerste helft ging moeizaam en liep het gelijk op. In de pauze kregen we een peptalk, waar ook weer de camera bij was. Dit heeft geholpen, de tweede helft zijn we voor komen te staan.

Omrop Fryslan zendt uit op vrijdag 23 januari in Bynt-sport. Dus allemaal kijken!!

Maarten Piersma C1