Kangoeroe Klup 14 mei 2022

Afgelopen zaterdag was het weer zover. De eerste buiten training van de Kangoeroe Klup. Het weer was heerlijk, de kinderen vrolijk en de trainers hadden er zin in. De opkomst was geweldig, maar liefst 16 kinderen waren aanwezig bij de Kangoeroe Klup.

Dit keer met (verschillende) balspelletjes, een drinkpauze en een grappige smiley ballon na afloop voor mee naar huis.

Zaterdag 28 mei om 10.00 uur is de volgende Kangoeroe Klup met thema ‘knuffels en dieren’.

Heeft u een zoon of dochter die een keer wil mee doen? Kom gerust langs. Meedoen is gratis.

Meer informatie kunt u vinden op kv-harkema.nl/teams/kangoeroes. Voor vragen kunt u een email sturen naar wedstrijdsecretariaat@kvharkema.nl