Wedstrijdverslag

Rondje langs de velden 12-3-2022

Vandaag eindelijk weer een programma waar veel ploegen in actie komen. De resultaten waren wisselend….

DTL F1 – Harkema F1
De jongsten mochten vandaag aantreden tegen hun angstgegner Dtl F1. Dtl een ploeg die makkelijk kan scoren maar waar de dames het de vorige keer ondanks een ruime nederlaag het hun knap lastig kon maken. De eerste helft ging knap gelijk op! Er stond maar een achterstand van 4-5 op het scorebord. De kleine gele brigade overrompelde Dtl totaal in de 2e helft. Ze moesten zelfs voor het eerst tegen een extra speler korfballen. Maar dit maakte weinig indruk op de dames.

Uitslag: 9-14

Wêz Warber E1 – Harkema E2
De dames en heren mochten aantreden in Leeuwarden. Waar het verdedigen in de wedstrijd nog weleens moeilijk kan zijn ging het vandaag een stuk beter . De tegenstander scoorde maar 5x . Helaas Harkema maar 1x maar dat is gelukkig geen 0 😉

Uitslag: 5-1

Mid Fryslân E7 – Harkema E1
Het was een spannende wedstrijd vandaag. De vorige wedstrijd werd iets geflatteerd verloren, vandaag dus weer volop nieuwe kansen! Mooie doelpunten worden er gemaakt. Waardoor Harkema voor stond met 2-4. Helaas was dit van korte duur en had de tegenstander ook mooie kansen waardoor dit een gelijke stand opleverde. 4-4. De laatste 10 minuten waren super spannend. Een paar mooie kansen helaas gemist en daardoor haalde Mid- Fryslân ons helaas in. Toch wel zuur verlies maar zeker een knappe wedstrijd!

Uitslag: 6-4

Harkema D1 – It Fean D1
Het scoren vandaag ging erg moeizaam. Waar de ploeg van Johan normaal best redelijk makkelijk scoort viel dat niet mee vandaag. Complimenten voor het verdedigen van it Fean. Door niet altijd scherp te zijn wisten zij maar liefst wel 7x te scoren.

Uitslag: 1-7

Harkema C1 – OKO C1
Redelijk wat doelpunten bij deze wedstrijd vandaag. Het werd een gelijk opgaande wedstrijd maar de Harrekieten wisten gelukkig en verdient de punten binnen te slepen.

Uitslag: 12-10

Harkema B1 – DTL B1
Het werd een mooie wedstrijd , teams die redelijk aan elkaar gewaagd waren. Gelukkig wisten de dames toch nog met vier doelpunten verschil te winnen.

Uitslag: 10-6

OKO MW1 – Harkema Mw1
Na een paar weken geen beweging door de Corona, mocht de midweek vandaag eindelijk weer eens aantreden. Deze keer was OKO de tegenstander. De eerste helft van de Harrekieten was niet zo best. Met de pauze stond er dan ook een achterstand op het scorebord. De enige wissel kwam er in, er moest wat gebeuren! Dit wierp zijn vruchten af. Langzaam kwam Harkema op gang en werd de achterstand weggewerkt. Het was nog een tijdje onrustig in de kantine..

Uitslag: 12-18