Rondje langs de velden 19-3-2022

Harkema F1 – Wêz Warber en Fluch F2
De jongsten mochten vandaag thuis aantreden tegen het onbekende Wêz Warber. Wisten de dames de positieve lijn van vorige week door te zetten? Al een tijdje nu bezig met de competitie maar vandaag weer voor een van de dames de allereerste wedstrijd, het team blijft maar groeien met leden, super leuk! Het goede spel van vorige week bleef zich voortzetten. Enorm veel kansen en met de rust dan ook een ruime voorsprong. In de 2e helft deed de gele brigade wat gas terug. Maar de overwinning was weer een feit en wat voor één!

Uitslag: 16-1

Harkema E1 – de Pein E1
Vandaag op papier een wedstrijd voor de dames van Tjipkje die gewonnen kon worden. De Pein E1 had nog geen punten weten te pakken deze competitie. Terwijl de dames van Harkema steeds meer punten weten te behalen. Maar je weet het nooit, de bal blijft rond. Het werd een erg spannende wedstrijd met kansen over en weer. De uitslag was dan ook mooi in evenwicht en beiden kregen één punt.

Uitslag: 1-1

Ritola D1 – Harkema D1
De dames moesten in de middag afreizen naar Zuidlaren. De dames van de D1 doen het goed, na een wat mindere start in de competitie lijken de dames steeds meer op elkaar in gespeeld. Vandaag stond Ritola op het programma. Ritola kon vandaag bij winst kampioen worden. De vorige keer was er een ruime nederlaag voor de Harrekieten maar de dames waren niet van plan om dit weer te laten gebeuren en dat was te zien.
De 1e helft verliep goed en de beide teams ontliepen elkaar niets. Er stond in de pauze een 3-3 op het scorebord dus Ritola moest er in de 2e helft nog flink voor strijden om het kampioensschap ook daadwerkelijk binnen te slepen. Helaas lukte dit wel. Ritola deed er een schepje bij op en wist helaas te winnen.

Uitslag : 7-4

DTL B2 – Harkema B1
De return stond vandaag alweer op het programma. De vorige wedstrijd was leuk en gelijkwaardig. Vandaag lukte het de dames helaas niet om te winnen en gingen met een 8-7 nederlaag vanuit Hantum weer naar huis.

Uitslag 8-7

E2, C1 en de midweek speelden niet.