Wedstrijdverslag

Rondje langs de velden op 18-12-2021

Bij de jongste jeugd willen de winstpunten nog niet echt komen. Helaas ook dit weekend niet meer. Hopelijk volgend jaar meer succes. 😉

Harkema F1- DTL F1

Bij de jeugd zelf natuurlijk geen besef over het verloop van deze wedstrijd. De bal blijft natuurlijk altijd rond maar toch ging deze wedstrijd al vaak door het hoofd van de coach van deze kleine gele brigade. De f’jes van Dtl….die spelen al een seizoen…. dat doen al meer tegenstanders van ons….. ja maar DTL l die scoort gemiddeld 30 doelpunten… hoe zullen die van mij dat handelen? Of misschien nog een betere vraag, hoe ga ik dat zelf handelen? 😉

Maar goed, vandaag dan eindelijk de dag om deze wedstrijd te spelen. De maandag toch nog maar even getraind (vroeg ivm de avondlockdown) misschien kan ik ze dan nog wat bijbrengen. Als coach zelf vandaag afwezig maar met een glimlach achter de livestream. Wat een knappe wedstrijd en zelfs eens met maar één goal achter..

Uitslag: 12-18

Harkema E2 – Wêz-Warber E1

Stonden er bij de E2 maar liefst 3! jongens vooraf in het veld. Wauw, dat is toch langgeleden!

Het scoren verliep weer moeizaam maar bij Wêz-Warber lukte het wel. Helaas weer een ruime nederlaag maar we blijven doorzetten!

Uitslag: 0-8

Harkema E1 – Mid Fryslân E7

In het begin ging deze wedstrijd gelijk op maar wanneer de Harrekieten stonden te dromen lukte het de tegenstander om het af te straffen. Waardoor het toch een wat vertekende uitslag werd.

Uitslag : 3-10

OKO Bies C1 – Harkema C1

Eindelijk mochten onze C’s ook in actie komen deze competitie. In opende werd de strijd aangegaan met OKO Bies . OKO bleek een waardige tegenstander en de stand bleef tot 5-5 gelijk op gaan. Wie zou aan het langste eind trekken ? De dames van de Harkema hadden na de 5-5 steeds een minimale voorsprong en wisten dit tot het einde te behouden.

Uitslag : 8-11

De D’s en B’s speelden niet.