Wageningen C1 – Havics C1

Afgelopen zaterdag stond de uitwedstrijd kv Wageningen C1-Havics C1 op het programma.

Ondanks dat het zo ver weg was gingen er ook supporters mee.
De opstelling was als volgt. Aanval: Rien,Maarten,Amber en Elisa. Verdediging: Jelmer,Pieter Christiaan,Shana en Margriet.
Al heel snel in de wedstrijd kwamen we met 0-2 voor.
Wageningen had hier al snel antwoord op dus kwamen ze terug op een gelijke stand (2-2).
We gingen de rust in met 5-6 voorsprong.
Door plaatsfouten van ons en een scheidsrechster die zuivere doelpunten afkeurde verliep de wedstrijd moeizaam.
Uiteindelijk wisten we toch uit te lopen en werd de eindstand 6-9. Zo gingen de punten mee naar huis en was de terugreis dus erg gezellig.

Zaterdag 12 September spelen we thuis in Kollum tegen ASVD C1. Aanvang 17:00 uur.

Danique van der Meulen.