Wedstrijdverslag

Wedstrijdverslag De Wâlden D1 – kv Harkema D1

Zaterdag 27 november vertrok het team van kv Harkema vanuit de Fûgelkamp naar Oentsjerk met goede moed om de eerste zaalwedstrijd te spelen.

Helaas moest deze wedstrijd zonder publiek worden gespeeld. De wedstrijd kon iedereen thuis zien via de livestream.

De wedstrijd begon met in de aanval Leonie, Jildou, Schaam en Naomi en in de verdediging stonden Ismey, Anisha, Daniëlle en Jade. De Wâlden kregen de bal uit. Snel pakte kv Harkema de bal af. De verdedigers gooiden de bal snel naar het andere vak.

Een paar minuten later scoorde Jildou met een afstandschot en het werd 1-0 voor Harkema. Meteen daarna scoorden de Wâlden een doelpunt en werd het gelijk. Harkema kreeg de bal uit maar de Wâlden pakt de bal snel af en scoorde 2-1 even later 3-1 dan nog het laatste doelpunt voor de rust en het word 4-1 voor de Wâlden.

Na een kwartier pauze begonnen we weer, Harkema kreeg de bal uit. Maar de Wâlden scoorden later en het werd 5-1. Even later scoorde Jildou weer en werd het 5-2. Even later scoorde Schaam in haar eerste competitiewedstrijd een afstand schot. En werd het 6-3. Harkema miste later een strafworp.

Na veel doelpunten van de Wâlden scoorde Ismey en dat was de laatste goal van de wedstrijd. De eindstand is dan geworden 14-4.

Kv Harkema D1